Mitari |Zwroty | Anulowanie zamówieni

Procedura zwrotów w Mitari

Naszym celem jest upewnienie się, że jesteś w pełni usatysfakcjonowany swoim zakupem, ale rozumiemy, że mogą zaistnieć sytuacje, w których będziesz chciał zwrócić lub anulować produkt. Tutaj przeczytasz jak to zrobić i jakimi wytycznymi się kierować.

 

Polityka zwrotów

Masz możliwość zwrotu całego zamówienia lub jego części w ciągu 30 dni od otrzymania zamówienia. Okres rozpoczyna się następnego dnia po otrzymaniu zamówienia. Aby zwrot przebiegł pomyślnie, prosimy o wzięcie pod uwagę następujących punktów:

 

Zgłoszenie zwrotu: Zwrot możesz zgłosić online, wypełniając formularz zwrotu.

Opakowanie: Przesyłki zwrotne są akceptowane tylko wtedy, gdy są zapakowane w oryginalne pudełko, ewentualnie w zewnętrzne pudełko ochronne(zawierające oryginalne opakowanie, w którym otrzymałeś przesyłkę).

Numer RMA: Zwrot zostanie przyjęty tylko wtedy, gdy na opakowaniu znajduje się wyraźny numer RMA. Numer ten zostanie przesłany e-mailem po zatwierdzeniu Twojej prośby o zwrot.

Personalizacja: Produkty zamówione specjalnie według Państwa specyfikacji nie podlegają zwrotowi.

Kontrola: Zwrócone produkty są sprawdzane po otrzymaniu. Jeśli produkty są niekompletne lub uszkodzone, zwrot pieniędzy nie zostanie zrealizowany. Wszelkie koszty nowej przesyłki księgowane są na koszt klienta.

Zwrot kosztów zamówienia: Po otrzymaniu zwrotu i zakończeniu kontroli rozpoczniemy proces zwrotu kosztów zamówienia. Kwota zostanie zwrócona, w ciągu czternastu dni od zakończenia procedury zwrotu, za pośrednictwem użytej przez Ciebie formy płatności.

 

Ważne

Jakie produkty nie podlegają zwrotowi?
  • Wszystkie produkty marki Vacu-lift
  • Wszystkie produkty marki Reid Lifting
  • Liny stalowe
  • Produkty objęta akcjami wyprzedażowymi

Które produkty można zwrócić, ale  zostanie naliczona opłata za zwrot w wysokości 30%?

  • Zespoły łańcuchów do podnoszenia
  • Wciągniki łańcuchowe, wciągniki dźwigniowe, wciągniki elektryczne
  • Wszystkie produkty marki; Terier, GreenPin, Pewag.
  • Zawiesia stalowe

Inne ważne informacje:

  • Opłaty za certyfikat i wysyłkę nie podlegają zwrotowi.
  • Koszty przesyłki zwrotnej ponosi klient.

 

Adres do wysyłki zwrotów

Hijsjob

De Maas 40

5684 PL Best

Nederland

 

Anulowanie zamówienia?

Oprócz naszej polityki zwrotów posiadamy również wytyczne dotyczące anulowania zamówień, o które zwrócono się po ich złożeniu. Korzystamy z automatycznego systemu kompletacji, który umożliwia kompletację zamówienia natychmiast po złożeniu. Niestety nie ma możliwości przerwania tego procesu. W takich przypadkach obowiązuje również kara w wysokości 30%.

Anulowanie zamówienia, nawet jeśli ma dłuższy czas realizacji, wiąże się z konsekwencjami finansowymi. W przypadku produktów o dłuższym terminie realizacji zamówienie składamy bezpośrednio u dostawcy. Jeśli dotrzymamy określonego terminu dostawy, w przypadku anulowania obowiązuje kara w wysokości 30% wartości zamówienia. Opłaty za anulowanie nie obowiązują poza tymi ramami czasowymi. Należy pamiętać, że czas realizacji zamówienia podany na naszej stronie internetowej nie obejmuje czasu transportu; ten może być dłuższy i nie jest od nas zależny. Prosimy również o wzięcie pod uwagę faktu, że wysyłka palety trwa dłużej niż wysyłka standardowej paczki do 30 kg.

 
🍪 Cookie settings
Ta strona korzysta z plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny.