Mitari |Zwroty | Anulowanie zamówieni
Procedura zwrotów w Mitari
Naszym celem jest upewnienie się, że jesteś w pełni usatysfakcjonowany swoim zakupem, ale rozumiemy, że mogą zaistnieć sytuacje, w których będziesz chciał zwrócić lub anulować produkt. Tutaj przeczytasz jak to zrobić i jakimi wytycznymi się kierować.
Polityka zwrotów
Masz możliwość zwrotu całego zamówienia lub jego części w ciągu 30 dni od otrzymania zamówienia. Okres rozpoczyna się następnego dnia po otrzymaniu zamówienia. Aby zwrot przebiegł pomyślnie, prosimy o wzięcie pod uwagę następujących punktów:
Zgłoszenie zwrotu: Zwrot możesz zgłosić online, wypełniając formularz zwrotu.
Opakowanie: Przesyłki zwrotne są akceptowane tylko wtedy, gdy są zapakowane w oryginalne pudełko, ewentualnie w zewnętrzne pudełko ochronne(zawierające oryginalne opakowanie, w którym otrzymałeś przesyłkę).
Numer RMA: Zwrot zostanie przyjęty tylko wtedy, gdy na opakowaniu znajduje się wyraźny numer RMA. Numer ten zostanie przesłany e-mailem po zatwierdzeniu Twojej prośby o zwrot.
Personalizacja: Produkty zamówione specjalnie według Państwa specyfikacji nie podlegają zwrotowi.
Kontrola: Zwrócone produkty są sprawdzane po otrzymaniu. Jeśli produkty są niekompletne lub uszkodzone, zwrot pieniędzy nie zostanie zrealizowany. Wszelkie koszty nowej przesyłki księgowane są na koszt klienta.
Zwrot kosztów zamówienia: Po otrzymaniu zwrotu i zakończeniu kontroli rozpoczniemy proces zwrotu kosztów zamówienia. Kwota zostanie zwrócona, w ciągu czternastu dni od zakończenia procedury zwrotu, za pośrednictwem użytej przez Ciebie formy płatności.
Ważne
Jakie produkty nie podlegają zwrotowi?
- Wszystkie produkty marki Vacu-lift
- Wszystkie produkty marki Reid Lifting
- Liny stalowe
- Produkty objęta akcjami wyprzedażowymi
Które produkty można zwrócić, ale zostanie naliczona opłata za zwrot w wysokości 30%?
- Zespoły łańcuchów do podnoszenia
- Wciągniki łańcuchowe, wciągniki dźwigniowe, wciągniki elektryczne
- Wszystkie produkty marki; Terier, GreenPin, Pewag.
- Zawiesia stalowe
Inne ważne informacje:
- Opłaty za certyfikat i wysyłkę nie podlegają zwrotowi.
- Koszty przesyłki zwrotnej ponosi klient.
Adres do wysyłki zwrotów
Hijsjob
De Maas 40
5684 PL Best
Nederland
Anulowanie zamówienia?
Oprócz naszej polityki zwrotów posiadamy również wytyczne dotyczące anulowania zamówień, o które zwrócono się po ich złożeniu. Korzystamy z automatycznego systemu kompletacji, który umożliwia kompletację zamówienia natychmiast po złożeniu. Niestety nie ma możliwości przerwania tego procesu. W takich przypadkach obowiązuje również kara w wysokości 30%.
Anulowanie zamówienia, nawet jeśli ma dłuższy czas realizacji, wiąże się z konsekwencjami finansowymi. W przypadku produktów o dłuższym terminie realizacji zamówienie składamy bezpośrednio u dostawcy. Jeśli dotrzymamy określonego terminu dostawy, w przypadku anulowania obowiązuje kara w wysokości 30% wartości zamówienia. Opłaty za anulowanie nie obowiązują poza tymi ramami czasowymi. Należy pamiętać, że czas realizacji zamówienia podany na naszej stronie internetowej nie obejmuje czasu transportu; ten może być dłuższy i nie jest od nas zależny. Prosimy również o wzięcie pod uwagę faktu, że wysyłka palety trwa dłużej niż wysyłka standardowej paczki do 30 kg.